Vind ik trouwens grote onzin, want dat je van Hewitt verliest is absoluut geen schande. En dan ook nog eens nipt.
Hij is inderdaad het grootste tennistalent dat er momenteel op de Nederlandse velden rondloopt.
Het schijnt dat het ioc wil dat noc/nsf de beslissing herziet ofzo… want volgens hun richtlijnen is hij wel gewoon geplaatst (stond op bepaald tijdstip op bepaalde plek op ranglijst).
Safin eenvoudig gewonnen van Djokovic. Gelukkig bleef babe Ivanovic er wel in. Balletje via de netrand op matchpoint tegen en uiteindelijk 3e set 8-10. Spannend!
Die is echt wel lekker ja. Zag die ontknoping net nog wel.
Die Safin kan nog steeds wel een flink balletje slaan,
maar dan moet hij zijn dag wel hebben. Jammer voor Djokovic.
Das kloten van werk… kom je aan dat soort belangrijke dingen niet toe. Gisteren een vleugje van de mannenpartijen van Federrer, Nadal en Safin gezien. Ook hoop dat Safin wint van Federer trouwens…
Dat kun je wel vergeten. Als je ziet hoe makkelijk Federer zijn partijen wint en hoeveel moeite Safin ervoor moet doen.
Die krijgt een reis langs de wolken. Het loopt niet lekker en dan gaat Safin tegen zichzelf spelen. Let op mijn woorden. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.