1 of 42
1
Transfer(geruchten)
Gepost: 18 June 2008 10:24 AM  
Administrator
Totaal Aantal Posts  3940
Geregistreerd  2006-05-28

FC Twente richt vizier op Grant
ENSCHEDE/TEL AVIV - In de jacht op een nieuwe hoofdtrainer heeft FC Twente het oog laten vallen op Avram Grant. Dat meldden Israëlische media gisteren. De onlangs bij Chelsea ontslagen Israeliër moet in Enschede de opvolger worden van de naar Schalke 04 vertrokken Fred Rutten.

FC Twente wil Grant (foto) snel vastleggen, want de club uit Enschede begint volgende week al met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Pogingen om Ron Jans (FC Groningen), de Engelse ex-bondscoach Steve McClaren (prevaleerde een verblijf in Engeland) en Hans Westerhof (koos voor Vitesse) te contracteren, liepen op niets uit. De 53-jarige Grant werkte tot 2006 in zijn geboorteland Israël.

Aanvankelijk als clubtrainer van Hapoel Petach Tikva, Maccabi Tel Aviv, Hapoel Haifa en Maccabi Haifa, en vanaf 2002 als bondscoach van het nationale elftal. Daarna werd hij directeur voetbalzaken bij Chelsea. In 2007 volgde hij José Mourinho op als trainer van de Londense miljoenenploeg. Na de nederlaag in de Champions Leagu-finale tegen Manchester United, na strafschoppen, kreeg hij zijn ontslag.http://www.sportwereld.nl/voetbal/eredivisie/2376785/FC_Twente_richt_vizier_op_Grant.html

Wel weer een verrassende naam waar ze mee komen, maar nu moet er wel een keer een handtekening onder een contract gaan komen…

Signature 

Een vrouw hoeft geen Twents te kunnen… als ze maar plat kan!

Profiel

Gepost: 18 June 2008 10:43 AM  
Administrator
Totaal Aantal Posts  7389

Zijn blijkbaar op zoek naar een “naam” Of ie ooit iets gepresteerd lijkt minder belangrijk.

Profiel

Gepost: 18 June 2008 10:45 AM  
Administrator

Inderdaad op zoek naar een naam, maar daarbij zijn managementkwaliteiten belangrijker dan trainerskwaliteiten, veldtrainers hebben ze al wel rondlopen.

Signature 

Profiel

Gepost: 18 June 2008 11:08 AM  
Tiepmiep
Totaal Aantal Posts  805
Geregistreerd  2008-06-12

Is Stanley Menzo niets voor Twente?

Signature 

Ik geloof niet in bijgeloof, want dat brengt ongeluk!

Profiel

Gepost: 18 June 2008 01:28 PM  
Administrator

Beenhakker, ook handig bij de volgende verbouwingsklus. Hij spreekt immers een woordje Pools.

Profiel

Gepost: 18 June 2008 03:13 PM  
Tiepmiep
Totaal Aantal Posts  767
Geregistreerd  2006-06-01

Ik ben niet echt gecharmeerd van Grant, maar weet ook eigenlijk niet waarom.
Ik ken te weinig van die man om hem te beoordelen als ik eerlijk ben.
Maar inderdaad, de veldtrainers hebben we al rondlopen in de vorm van Ten Hag.

Signature 

Live everyday like it’s your last.
I know I do!

Profiel

Gepost: 18 June 2008 03:28 PM  
Administrator

Je zult wel niet zomaar bij Chelsea terecht komen denk ik, maar d’r zit nou niet echt een sympathieke kop op.

Signature 

Profiel

Gepost: 18 June 2008 05:25 PM  
Tiepmiep
Totaal Aantal Posts  767

Mocht hij een fatsoenlijk netwerk hebben dan mag hij van mij als TD aan de slag gaan.
Met Ten Hag als veldtrainer zie ik de resultaten ook wel goed komen. Die is toch bij Rutten in de leer geweest.

Signature 

I know I do!

Profiel

Gepost: 19 June 2008 12:17 AM  
Administrator

Zico ( http://de.wikipedia.org/wiki/Zico ) en Rijkaard zijn ook nog vrij. Als je dan toch een naam wilt en geld blijkbaar geen probleem is.

Profiel

Gepost: 19 June 2008 09:12 AM  
Administrator

De supporters vragen niet om een naam, maar om Ten Hag en kennelijk gaat Twente daar nu ook voor:

FC Twente opteert nu voor Ten Hag
Nu voor FC Twente de grote namen te duur bleken (Morten Olsen) of om uiteenlopende redenen afzagen van de functie (Ron Jans, Steve McLaren, Erwin Koeman en Hans Westerhof) opteert de club uit Enschede vooralsnog toch voor de optie om assistent-trainer Erik ten Hag (38) en Jong FC Twente-coach Cees Lok (41) verantwoordelijk voor de A-selectie te maken. Saillant detail is dat de naar Schalke 04 vertrokken trainer Fred Rutten dit advies al maanden geleden gaf aan voorzitter Joop Munsterman.

Signature 

Profiel

Gepost: 19 June 2008 12:53 PM  
Tiepmiep
Totaal Aantal Posts  767

En terecht, daar ben ik het wel mee eens. AZie in Ten Hag wel een goede trainer.
Zal niet gelijk aansprekende namen naar Twente leiden, maar die komen wel na een goed seizoen.

Signature 

I know I do!

Profiel

Gepost: 20 June 2008 09:20 AM  
Administrator

Maar het wordt ‘gewoon’......... Steve McClaren: http://fctwente.nl/nieuws/index.php?item=7367

Signature 

Profiel

Gepost: 20 June 2008 09:34 AM  
Shy-Guy
Totaal Aantal Posts  5
Geregistreerd  2006-12-05

JUP:

FC Twente bevestigt komst McClaren
De Engelsman Steve McClaren is de nieuwe trainer van FC Twente. Dit maakte de club vrijdag bekend. Een dag eerder kwamen de oud-bondscoach van Engeland en de club een tweejarig contract overeen.

De deal mag verrassend genoemd worden. McClaren gaf twee weken eerder nog aan niet naar FC Twente te willen vertrekken vanwege familieomstandigheden. Daarnaast was McClaren in beeld bij Blackburn Rovers, dat naarstig op zoek is naar een opvolger voor de vertrokken Mark Hughes.

De 47-jarige Engelsman moet in Enschede de naar Schalke 04 vertrokken Fred Rutten doen vergeten.

Profiel

Gepost: 20 June 2008 09:45 AM  
Administrator

Hij kan mooi gaan managen en spelers binnen halen, dan kan Ten Hag de training gaan geven. Op naar de CL! wink

Signature 

Profiel

Gepost: 20 June 2008 10:50 AM  
Tiepmiep
Totaal Aantal Posts  805

Netjes hoor… had het eigenlijk niet meer verwacht… Hoop voor Twente dat ze de stijgende lijn kunnen door zetten en ook in de competitie hoger kunnen eindigen. Want dit jaar geen play offs meer voor de CL…

Signature 

Ik geloof niet in bijgeloof, want dat brengt ongeluk!

Profiel

Gepost: 20 June 2008 01:41 PM  
Groentje
Totaal Aantal Posts  105

Nou mooi voor Twente idd. Hopelijk kunnen ze de lijn doortrekken!

Profiel

1 of 42
1

‹‹ Ek Voetbal 2008      Tennis ››