Enkele dagen terug ergens op RTL4. Politiek correcte western met een blauw omrand sci-fi randje. Spectaculaire CGI. voor de rest weinig nieuws of spectaculairs onder de zon. Ondanks dit toch een vermakelijke film.
Tja, wat moet ik erover zeggen… Wel geinig verhaal, maar heb wel betere films gezien!
Misschien niet ieders ding, maar dit is een prima film. Verrassend, sterk verhaal en een dynamisch en aangrijpend eind. Dit is zonder enige twijfel één van de meest vernieuwende films van de laatste jaren.
Ontzettend slechte film die ‘net als andere Seagal films’ draait om één persoon en dat is Seagal zelf. Uiteindelijk is er ook nog een poging om de film een boodschap mee te geven. Hahahahaha, een film met Steven Seagal in de hoofdrol en die ook nog eens geregisseerd is door Seagal. Zoiets wil je toch zeker niet missen!?
Actiefilm met Denzel Washington en Ryan Reynolds. De film is zonder
enige pretentie iets meer te zijn dan een actiefilm en doet dat ook goed.
Vanaf moment ¨een¨ is het gaan met den banaan.
Actiefilm met Denzel Washington en Ryan Reynolds. De film is zonder
enige pretentie iets meer te zijn dan een actiefilm en doet dat ook goed.
Vanaf moment ¨een¨ is het gaan met den banaan.
Ik heb hem in Manila gezien
Was een tijd geleden dat ik naar de bios was geweest, vond het
toch wel weer heel leuk. Met name het geluid is toch beter dan
thuis
Ik heb hem in Manila gezien
Was een tijd geleden dat ik naar de bios was geweest, vond het
toch wel weer heel leuk. Met name het geluid is toch beter dan
thuis
Voor mij is het ook al de nodige jaren terug dat ik in de bios ben geweest. Maar idd, de beleving is wel anders.
Zonder enige twijfel de slechtste Spielberg film aller tijden. Waar Spielberg niet beroemd is geworden om zijn artistieke films (Schindlers List misschien uitgezonderd) is deze wel heel erg over de top. Van het ene tranen trekkende moment naar het andere. In een razendsnel tempo komen de verhaallijnen voorbij, om in een alles verwarrend en clichématig slotstuk weer tot elkaar te komen. De film is van begin tot eind erg voorspelbaar en mist elke diepte. Gedurende de gehele lengte van de film probeert Spielberg zijn “momentjes” in te bouwen. Maar deze speelfilm mist het technische spektakel van Saving Privat Ryan en haalt geen moment bij de gedoseerde emotie van een naar huis telefonerende ET. Oppervlakkig en goedkoop amusement, zo kunnen we deze film het best omschrijven. De boodschap die Spielberg heeft ingebouwd is echter wel overgekomen; Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan! Steven, doe er zelf uw voordeel mee…
Weinig innovatieve horrorthriller. Vaak wat kort door de bocht en het spreekwoord “van dik hout zaagt men planken” gaat hier ook wel op. Desondanks toch wel een enigszins vermakelijke film.