2 of 2
2
Normaal
Gepost: 08 January 2009 09:37 PM  
Praatpaal
Totaal Aantal Posts  271
Geregistreerd  2008-07-21

ik meen het.
heb ik echt wat gemist?!?

Signature 

morgenstond heeft de kater in de mond…

Profiel

Gepost: 09 January 2009 01:18 AM  
Blaaskaak
Totaal Aantal Posts  1040
Geregistreerd  2006-06-01

Wel, qua høken wel ....

Voor de rest, als ik hoor wat er zich tegenwoordig zo afspeelt op de diverse dansfeesten ..... Neeeuh niet echt smile).

Evenwel, met den auto richting molenschot, onderweg een krat bier opzuipen, daar zo zat als een maleier ondersteboven in de pissloot vallen, met 13 boeren op de vuist om elkaars spijkerbroek van de kont af te trekken, nog meer bier zuipen onderwijl al het overige bier richting publiek en Bennie gooiend, inclusief alles wat maar binnnen handbereik was :D. En dan nog met den auto naar huis. Tja, dan heb je wat je gemist , hahahah. Om maar niet te spreken over de deernkes , meestal volslanke boerendochters :D.

Gemoedelijk was het toen nog :DDD

Signature 

“Während der Nacht hört man drüben im Graben Singen un Grölen.... Die Russen haben anscheinend Wodka erhalten und sich besoffen”

“Bei den 122ern stürmt allen voraus ein nackter Mann !!”

“Why is it when your wife becomes pregnant, all her female friends rub her tummy and say ‘congratulations’. But none of them rub your dick and say ‘well done’.”

Profiel

Gepost: 15 January 2009 04:27 PM  
Praatpaal
Totaal Aantal Posts  271
Geregistreerd  2008-07-21

ik heb in mijn klas een gozer uit Frieslân zitten die houdt ook van Koeien en Bennie.
Hij heeft mij aangestoken

Signature 

morgenstond heeft de kater in de mond…

Profiel

2 of 2
2